piątek, 28 lutego 2020

3. Choinka 2020 - Luty

Moim planem było skończyć dużo szybciej. Oczywiście wyszło jak zwykle. Zasmarkana dwójka dzieci w domu skutecznie mi to uniemożliwiła. Jak już obie pięknie wyzdrowiały to starsza zaczyna smarkać od nowa 😦 No cóż, oby do kwietnia...
Mimo przeciwności jednak się udało i oto są. Kolejne zawieszki do akcji Choinka 2020 u Kasi są gotowe.

                        



Miś, renifer, wiewiórka i ptaszek.
Kilka lat temu zamówiłam gotowy zestaw. W środku plastikowa kanwa, igła, czarno-biały wzór oraz pasma muliny DMC (bez numeracji). I powiem tak: chwała że miałam dodatkowo wzór z gazety z numerami mulin. Nie wiem dlaczego ale poza białym i czarnym kolorem żaden inny kolor nie był wsadzony w to miejsce gdzie powinien. Coś mnie po prostu tchnęło do sprawdzenia tego i byłam mega zaskoczona. Gdyby nie to to okazałoby się że np. renifer byłby niebieski a nie brązowy. Ostatecznie straciłam ponad godzinę na ogarnięcie kolorów i umieszczenie ich tam gdzie ich miejsce.

Finalnie jednak jestem bardzo zadowolona z efektu

















Serię bałwanków znalazłam kiedyś na Printereście. Zauroczyły mnie od pierwszego spojrzenia i tak planowałam i planowałam ich wykonanie. Gorzej że tylko na planach się skończyło. Teraz miałam motywację i nareszcie są. Na pewno będą pięknie prezentować się na choince.

Bałwanki wykonane muliną DMC. Sam wzór poszedł sprawnie natomiast kontury mnie wykończyły. Aż mnie palce bolą. Efekt jednak rekompensuje wszystko












                                       






                                                                     Choinka 2020
                                           

33 komentarze:

  1. Jejciu, jakie śliczności. Patrzę i podziwiam i się zachwycam. Ale będziesz miała fantastycznie przystrojoną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawieszki,a bałwanki skradła moje serducho:)))
    Zdrówka dla dzieciaczków życzę i pozdrowienia zasyłam 😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Opad szczeny mam! Ja jedna zawieszkę Ty wyhaftowalas cała kolekcje! Rewelacja :) gratuluje serdecznie :) a czy moge uśmiechnąć sie i poprosić o wzory bałwanków ???:) baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wieczorem jak położę spać dziewczynki to wyślę Ci wzory. Dzięki za informację gdzie mogę kupić tą kanwę :)

      Usuń
  4. Ależ tego naprodukowałaś :-)
    Zawieszki są naprawdę śliczne, szczególnie te bałwanki wpadły mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 do tych bałwanków z 4 lata się zbierałam ale w końcu są 😁

      Usuń
  5. Rewelacyjne zawieszki! Pomimo chorych dzieciaków igłą machasz błyskawicznie i przepiękne ozdóbki wyhaftowałaś!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Biorąc pod uwagę że haftuję tylko gdy starsza w przedszkolu a młodsza ma drzemkę i później dopiero wieczorem jak już śpią,to sama się sobie dziwię jak ja zdążyłam to wszystko zrobić 🤔

      Usuń
  6. Piękna kolekcja zawieszek powstała.
    Będziesz miała cudowną choinkę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam z rewizytą i zajrzę tu jeszcze nie raz, bo piękne prace tworzysz :)
    Mnogość kolorowych zawieszek na zabawę u Kasi przyprawia o zawrót głowy. Już zaczynam Ci zazdrościć przyszłorocznej choinki. Ozdobiona w te zawieszki będzie się pięknie prezentować :)
    Pozdrawiam serdecznie Aga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Coś czuję że będę musiała dużo większą choinkę kupić :)

      Usuń
  8. Śliczne kolejne zawieszki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ dużo zawieszek, w dodatku są prześliczne, trudno wybrać najfajniejszą. Zazdroszczę tylu kolorowych ozdób, och gdybym miała trochę wolnego czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Za dużo wolnego czasu nie mam. Haftuję tylko jak córcia ma drzemkę w ciągu dnia i wieczorem jak obie śpią już.

      Usuń
  10. Szalejesz Kochana...i bardzo się cieszę, że dałaś się namówić na powrót do blogowania!
    Stworzyłaś tu prawdziwą fabrykę choinkowych ozdób aż trudno skupić oczy :)
    Wspaniał hafciki, zawieszki...brawo!
    Uściski serdeczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, a ilość powalająca jak dla mnie. Te bałwanki w niebieskościach to za mną łażą od pół roku, mam wzory, ale gotowców nie widziałam, teraz zobaczyłam i jestem strasznie zmotywowana:-) Sama nie wiem czy to dobrze, bo jednak czasem powinnam spać :-D Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 😊 Ja gotowców też nie widziałam ale te bałwanki mnie zauroczyły. Bardzo długo ke planowałam ale wreszcie są 🤩

      Usuń
  12. Wspaniałe hafciki wykonałaś. I jest co podziwiać bo tak dużo ich zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne, cudne wszystkie Ale z masz tempo! Twoje drzewko będzie ślicznie się prezentować w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna tworczosc ,zazdroszcze tempa :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zawieszki,♥️A najbardziej podziwiam ta taśmowa produkcję 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A bo to tak jest jak się ten 6 bieg odpali :)

      Usuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...