czwartek, 30 stycznia 2020

1. Choinka 2020 - Styczeń

Przypadkowo trafiłam na akcję Choinka 2020 i postanowiłam się przyłączyć. Przy okazji jest to dla mnie motywacja abym wreszcie ruszyła z blogiem.
Początkująca w tej kwestii jestem więc wybaczcie jeśli coś będzie nie tak.

W styczniu wykonałam 2 zestawy zawieszek na choinkę. Składa się na nie 10 różnych zawieszek.


Sweterki planowałam już kiedyś zrobić ale pochłonął mnie remont świeżo nabytego mieszkania a później druga ciąża.








Słoiki miałam kilka lat temu wykonać jako Sal na jednym z blogów ale wróciłam do pracy po pierwszej ciąży i tak w pudle wszystko przeleżało kawał czasu.







Obecnie dzięki Choince 2020 będę miała motywację do działania.

A zabawę Choinka 2020 znajdziecie u KASI

35 komentarzy:

  1. Piękne są te sweterki, też mam je na oku, zatem może się w tym roku uda kilka wyhaftować albo choć tyko jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są wspaniałe!
    I jak duuużo!!
    Jestem pod wrażeniem. Zaczynasz zabawę z wielkim przytupem~Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No troszkę zaszalałam w styczniu z ilością ;)

      Usuń
  3. Jej....ile sweterków! Starczy na całą zimę ;) Urocze i bardzo pracochłonne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że jednak postanowiłaś zacząć blogować :)
    Już widzę, że będzie co podziwiać...tyle wspaniałych zawieszek,
    naprawdę jest co podziwiać.
    Muszę przyznać, że tak pięknie pokazałaś sweterki, że chyba się w nich zakochałam:)
    Uściski serdeczne:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się że dołączyłam . Ja tymi sweterkami jestem oczarowana

      Usuń
  5. Genialne zawieszki!
    Słoiczki już od dawna mi się marzą, ale sweterki są obłędne!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w świecie blogowym. Będzie Ci u nas dobrze :).

    Sweterki są cudne :).

    Słoiki znam i mam wyhaftowane dwa bez napisów.

    Podoba mi się Twoje tło do zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie rozpoczęłaś choinkowanie, jestem pod wrażeniem Twoich prac i z niecierpliwością wyglądam kolejnych, powodzenia :) Cieszę się, że postanowiłaś się przyłączyć do wyzwania na blogu Kasi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te sweterki i słoiczki! Oryginalne ozdoby choinkowe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wejście do wspólnej zabawy. Zawieszki ekstra. Chyba i ja się skuszę na te sweterki i/lub słoiczki. Tło do zdjęć też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję że pomysłów na kolejne miesiące mi nie braknie :)

      Usuń
  10. sympatyczne zawieszki /imponująca ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ozdoby. Dobra jesteś ja te słoiczki o wiele dłużej haftowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak się już wkręciłam to poszło raz dwa :)

      Usuń
  12. Zaczynasz zabawę z prawdziwym przytupem😊
    Ty już masz swoją piękną galerię choinkowych ozdób. Słoiczki extra,a sweterki ...no cudne są !😊👍

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany, jestem pod ogromnym wrażeniem! Jak Ty to robisz ze potrafisz jeden w jeden miesiąc wyszyc takie cuda wyczarowac i to w takich ilościach?! Ostatni słoik z balwankiem tez haftowałam i te słoiki wcale nie jest mały,.. Chylę czoła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Sama nie wiem jakim cudem udaje mi się zrobić 10 sztuk. Haftuję jak starsza córka jest w przedszkolu a młodsza ma drzemkę a później wieczorem jak obie już śpią. Biorąc pod uwagę że młodsza potrafi wstać wypoczęta po 20 minutach snu to sama się zastanawiam jak mi się to udaje

      Usuń
  14. Zbieram szczenę z podłogi! Same cudeńka stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany! Ileż wspaniałych zawieszek! :)
    Śliczności. :)
    Witaj w blogowej rodzince :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. No naprawdę napatrzeć się nie mogę na twoją produkcję:)

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...