sobota, 8 lutego 2020

2. Paczki, paczuszki

Powracając do krzyżyków postanowiłam jednocześnie uzupełnić zapasy.
Przed weekendem kurier 3 razy mnie odwiedził a ja cieszyłam się jak dziecko które nie może się doczekać aż będzie mogło otworzyć prezenty które są pod choinką. 
Tyle wspaniałości do mnie przyszło że nadal mam zaciesz na twarzy 😀


Zapas kanwy plastikowej, zestaw do wykonania zawieszek oraz wzór na kartkę - to wszystko przyszło od Coricamo


Jedne z moich ulubionych gazetek od Pasmanteria Haftix( tutaj kuriera wypatrywałam z daleka)


Gazety Kram z robótkami oraz kilka zestawów do zrobienia zawieszek od Kokardki
Dodatkowo dostałam od nich piękny gratis w postaci gotowych wzorów nadrukowanych na kanwie za co bardzo dziękuję. Nie spodziewałam się kompletnie więc byłam bardzo zaskoczona.
Wykonanymi zawieszkami będę się chwalić ale wszystko w swoim czasie.



Muszę się jeszcze koniecznie zaopatrzyć w kanwę ale to już odłożę na następny miesiąc. 

 A póki co wracam do igły. Dziecko ogarnięte i już śpi, drugie nocuje u babci więc mam chwilę dla siebie. Trzeba korzystać bo wychodzą chyba kolejne zęby więc noce i dnie mamy "wesołe"


5 komentarzy:

  1. Takie hafciarskie zakupy bardzo cieszą, a Ty sprawiłaś sobie duuużo radości :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam takie skarby, nie ma to jak cala seria przydasi dla hafciarki 😀Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zakupy! Nie dziwię się Twojej radości :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie paczuszki to mogłabym dostawać codziennie :)

      Usuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...