sobota, 21 marca 2020

4. Choinka 2020 - Marzec

Na początku w planie miałam co innego do wykonania ale po przeglądnięciu swoich zapasów stwierdziłam że tym razem wykorzystam troszkę muliny bez numeracji. Dodatkowo miałam troszkę niewykorzystanej przezroczystej kanwy plastikowej.
Takim oto sposobem powstały rękawiczki.
Kolory dobierałam sama. Muliny trochę zużyłam jednak jeszcze dużo, dużo zostało.
Oryginalnie we wzorze była numeracja DMC jednak wydaje mi się że i tak super wyszło.



















Ostatecznie cieszę się że wykonałam te rękawice. Bardzo sprawnie mi z nimi poszło i teraz mam kilka dni zapasu żeby wspomóc u mnie w mieście dziewczyny szyjące maseczki dla szpitala.
Niestety nadszedł taki czas że nawet i takie uszyte są potrzebne. Temat maseczek oczywiście kontrowersyjny bo przecież to maseczki bez atestów. Jednak gdy te z atestem idą na pierwszą linię walki z wirusem to na innych oddziałach nawet z takich się cieszą. Nawet nasz sanepid poparł naszą akcję. Tak więc wracam do maszyny i działam. Wspierajmy się.

27 komentarzy:

  1. Przepiękne rękawiczki! Śliczne, wesołe i kolorowe!
    Każda pomoc jest potrzebna!
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, kolorowe rękawice :) Pomagajmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje hafty na plastikowej kanwie.
    Cudne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam ogromną słabość do plastikowej kanwy ;)

      Usuń
  4. i aż się cieplej zrobiło :). Piękne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te hafty. Kolorki wspaniale dobrałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe hafciki, piękne kolorowe i bardzo świąteczne :)
    Przy takiej hurtowej produkcji, będziesz musiała kupić 3 metrową choinkę:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powiedziałabym że nawet 2 choinki bo u moich dziewczynek w pokoju też choinka stoi w święta :)

      Usuń
  7. Świetne hafciki i super zawieszki powstały!
    Podziwiam te hurtowe ilości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze dziękuje za komentarz u mnie. Dzięki niemu trafiła do Ciebie i zostaję. Widzę, że blog młodziutki ale dzieje się na nim mnóstwo. Ilość haftów w miesiącu mnie powaliła. Tych zawieszek od stycznia powstało mnóstwo. Są świetne a w tych seriach dodatkowo wyglądają rewelacyjnie.
    Po ilości zakupów sądzę, że wygrałaś milion w totka, te gazety hafciarskie w Haftixie sa bardzo drogie :-) Cieszę się że Cię na nie stać. Tez ja lubię ale po przejrzeniu pinteresta doszłam do wniosku że jednak nie są mi aż tak potrzebne.
    Mnie by te rękawiczki wystarczyły na * miesięcy zabawy :-) Fajnie że znajdujesz czas aby je zrobić w miesiąc, choć po prawdzie gdyby to była jedyena moja zabawa pewnie też dałabym radę :-)
    Pozdrawiam serdecznie , życzę zdrówka i już jestem ciekawa co szykujesz na kwiecień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj bardzo mi miło że ktoś chętnie obserwuje mojego bloga choć to dopiero moje początki i jeszcze dużo nie wiem. Choc by np. od miesiąca już kombinuję jak zrobić żebym widziała najnowsze posty z blogów które obserwuję, albo jak zrobić żeby z prawej bądź z lewej strony dodać zdjęcie od Kasi odnośnie Choinki 2020 tak żeby po kliknięciu przekierowało od razu. Jak grzebię w ustawieniach to mi się wszystko totalnie przestawia a efektu brak.
      Nie wiem jak mi udaje się w miesiąc to wszystko zrobić. Przedszkole zamknięte więc starsza córka w domu. Młodsza 14 miesięcy skończyła więc mam co robić w ciągu dnia. Obecnie działam w sumie tylko wieczorem jak śpią. Teraz doszła mi jeszcze działka gdzie muszę wysiać troszkę warzyw. No ale jak nocny marek jestem więc jakoś to idzie :)

      Usuń
  9. Super rękawiczki wyhaftowałaś. Fajnie dobrałaś kolorki :).

    Dużo zdrówka Ci życzę i super, że szyjesz maseczki. Przydadzą się...

    OdpowiedzUsuń
  10. Superaśne rękawiczki wyszykowałaś, wesołe i bardzo świąteczne:)
    Wielki ukłon dla Ciebie za szycie maseczek, pracuję w szpitalu i wiem że każda ilość jest na wagę złota!!!
    Pozdrawiam ciepło i zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wielkie ukłony to należą się osobom takim jak Ty które pracują w szpitalu. Mam ogromną nadzieję że to szybko się skończy i wszyscy odetchniemy. Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę oraz spokoju w tym trudnym czasie :)

      Usuń
  11. Prześliczne hafciki, kolory świetnie dobrane. Zachwyciły mnie😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są. U mnie do tej pory powstała tylko jedna z tej serii i umieściłam ja na kartce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tak bardzo spodobała cała seria że po prostu musiałam całość zrobić :)

      Usuń
  13. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz. Dzięki temu mogłam trafić na Twojego bloga i zostaję tu na dłużej :) Śliczne rękawiczki, jestem mega ciekawa jak je wykorzystasz? Będą magnesiki? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślałam o magnesikach ale jako że mam lodówkę w zabudowie to nie mam ich gdzie przyczepić. Na pewno znajdę im jakąś super miejscówkę :)

      Usuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...