wtorek, 31 sierpnia 2021

27. Choinka 2021 - Sierpień

 Ostatnie minuty sierpnia a ja dopiero skrobię posta leżąc już wygodnie w łóżeczku. 

Hafty na ten miesiąc miałam już gotowe 2 tygodnie temu ale brak czasu skutecznie utrudnił mi pochwalenie się nimi. Remont trwa choć póki co są to tylko 2 pokoje. Pocieszam się tym że zaczyna być widać brzeg. 

Zaraz 1 września i zaczynamy szkołę. 1 klasa. Moje dziecko już od miesiąca doczekać się nie może dnia kiedy wreszcie pójdzie do szkoły. 

No nic, poniżej przedstawiam hafty i lecę spać bo poza tym że jutro ważny dzień to czeka nas jeszcze wizyta u lekarza i szukanie przyczyny kaszlu u córki. A kaszle (jak by mega chora była)już od miesiąca i już 3 lekarzy rozkłada ręce. Cześć wyników mamy ale jutro z rana pędzimy jeszcze na wymaz z gardła 









3 komentarze:

  1. Piękne świąteczne hafciki. Zdrówka dla córeczki. My zaczynamy rok szkolny 6 i 7 września. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki :-) Super są te kule :-)

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...