sobota, 31 lipca 2021

26. Choinka 2021 - Lipiec

 Był lipiec, pyk i już nie ma. No dobra zostało zaledwie kilka godzin. Przyznam szczerze że nawet nie wiem kiedy ten miesiąc zleciał. Remontów ciąg dalszy. Ostatni miesiąc dziecka w przedszkolu. Zaopatrzenie dziecka do pierwszej klasy. W tym wszystkim jakoś udało mi się wygospodarować wieczorami troszkę czasu aby coś pohafcić. 

W tym miesiącu marzyły mi się 4 hafty jednak wiadomo jak to jest. Od czasu przeprowadzki jakoś ciągle brakuje mi czasu. 

Ostatecznie wyszły 2 hafty. Nie mam jeszcze wizji czy zrobię z nich zawieszki czy też może coś innego. Czas pokaże. Poniżej przedstawiam swoją lipcową propozycję i uciekam spać bo po całym dniu demontowania paneli w domu jestem wykończona. A wiadomo wszystkim jak robi się remonty jednocześnie mieszkając 🤦🤦











3 komentarze:

  1. Śliczne hafciki, ja ostatnio polubiłam haft na plastikowej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyszły Ci te zawieszki i jestem pewna,
    że każda forma w jakiej jej wykorzystasz będzie wspaniała.
    Co do remontu...znam ten ból a niedługo czeka mnie kapitalny remont łazienki. Łączę się w bólu ;)
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...