środa, 30 czerwca 2021

25. Choinka 2021 - Czerwiec

 Pół roku za Nami. Kiedy to zleciało ? Pojęcia nie mam. Czas tak szybko leci. Już prawie 1.5 miesiąca mieszkamy na nowym a mam wrażenie jak bym dopiero wczoraj się wyprowadzała. Remont trwa. W zasadzie to zaczynam mieć wrażenie że to tak zwane never ending story 🤦🤦 W tygodniu mąż w pracy więc zostają weekendy ale wtedy też trzeba z dziećmi pobyć zwłaszcza że ładna pogoda za oknem. Tak więc takim oto sposobem 3 tydzień już robimy sufit. Wcześniej był pomalowany na złoto z białą obramówką i kształtem przypominał banana. I właśnie przez tego "banana" delikatnie go obniżamy. Mniej pracy a i żeby zrobić oświetlenie tak jak chcemy to nie musimy wykuwać otworów. Jak już wreszcie skończymy to pokażę porównanie przed i po 😁

A póki co pochwalę się ostatnią zawieszką. To kontynuacja z ostatnich 2 miesięcy.                        Zdjęcie kiepskiej jakości ale jest późna godzina i brak światła (a dopiero skończyłam kontury)  więc pokazuję co mam a rano zrobię zdjęcie w świetle dziennym i zamienię 😊





4 komentarze:

  1. Śliczna choineczka :-) Powodzenia z sufitem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból Kochana ale perspektywa nowych, wyremontowanych kątów pozwala przeboleć wszystko inne.
    Hafcik jak zawsze prześliczny, cieszę się że dałaś radę!
    Uściski :*
    K.

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...