środa, 29 września 2021

28. Choinka 2021 - Wrzesień

 Ja jak zwykle na ostatnią chwilę. Choć z drugiej strony bardzo dobrze że ten miesiąc dobiega końca. Może październik będzie łaskawszy. Ogólnie gdzie nie słyszę to każdy ma dość. W połowie miesiąca w głowie miałam tylko myśl " wrześniu idź już sobie" ( oczywiście delikatnie mówiąc bo nie będę używać niecenzuralnych słów). Miesiąc oczywiście kończymy z przytupem. Młodsza córka od wczorajszego wieczora z gorączką 😤 tak więc dziś szykuje się kolejna ciężka noc.

Poniżej moje wrześniowe dzieła. Już takie zawieszki raz robiłam dla siebie a tym razem zrobione są dla koleżanki.

P.S. obiecuję że wszystkie Wasze prace będę w weekend oglądać. Te wrześniowe i te wcześniejsze. Przez tą moją przeprowadzkę i remont jestem ciągle ze wszystkim w niedoczasie






3 komentarze:

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...