niedziela, 31 stycznia 2021

20. Choinka 2021 - Styczeń

 To już ? 31 stycznia ? Przecież dopiero co skończył się grudzień.  Kiedy to zleciało...

Też tak macie ? Styczeń zleciał mi nawet sama nie wiem kiedy. Dużo się działo już od samego sylwestra, oj dużo. Dużo rozmyślań i kilka bardzo ważnych decyzji. Ale o ty jeszcze ciiii.... żeby nie zapeszyć...

Dziś jak zwykle rzutem na taśmę prezentuję moje styczniowe prace. Udało mi się wygospodarować chwilkę żeby usiąść do laptopa. Ostatnie 2 noce mało co spałam. Dziewczyny się poprzeziębiały. Jak starsza sobie radzi sama z katarem tak moja już 2 - latka to dramat. Przedostatnia noc od 1 do 4.30 oglądanie Peppy na Netfixie + płacz co jakiś czas bo ciężko jej się oddycha przez zatkany nos. Teraz usnęła i jakoś póki co śpi więc nadrabiam.

Nie przeciągając oto i one



 




Przy okazji tego wpisu chciałabym podziękować Kasi za organizację ubiegłorocznej zabawy. Było mi bardzo miło brać w niej udział.
Chciałabym również bardzo serdecznie podziękować jednemu ze sponsorów Igielka MB 
To właśnie Igiełka ufundowała nagrodę którą otrzymałam.
Cieszę się bardzo bo jest tam sporo przydasi które na pewno wykorzystam a na pierwszy ogień pójdzie kanwa której mi zawsze mało :)
 

 




 
 




15 komentarzy:

  1. Piękne zawieszki wykonałaś. Zdrowia życzę dziewczynkom :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bałwanki! Gratuluję upominku :-) A dla panienek dużo zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jaka kolekcja! Mnie by to zajęło z pół roku!😮 Piękne zawieszki!❤ Gratuluję zwycięstwa💪😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zawieszki! Bardzo sympatyczne te bałwanki :) oj niewyspanie daje w kość.. My z mężem już miesiąc niewyspani. Córce wychodzą 4 zęby na raz... Życzę dużo siły i zdrowia dla rodzinki :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘😘 życzę dużo siły. Znam to, mojej 2 łatce jak nie szły to nie szły ale jak już zaczęły to w ilościach hurtowych. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. Gratuluję nagrody!
    A bałwaniątka wyglądają uroczo na zawieszkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana życzę dużo zdrówka Tobie i dzieciaczkom, mam nadzieję że czują się już dobrze:)
    U Ciebie zawsze jest luksusowo, jesli chodzi o hafty.
    Jak do ciebie zaglądam to wiem,że zawsze będzie dużo więcej niż oczekuję:) I teraz też się nie zawiodłam...całe mnóstwo pięknych bałwanków.
    Są naprawdę zachwycające :)
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)
      Planowałam w tym roku robić mniej a wyszło jak zwykle :) Cóż, nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń
  7. Jakie cudeńka! Wszystkie piękne! Gratuluję! Piękny prezent i na pewno stworzysz dzięki niemu cudeńka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nagrody a bałwanki haftujesz niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...