czwartek, 2 lipca 2020

12. Wielkanoc 2020-2021 - odsłona nr 3

Trzecia odsłona zabawy wielkanocnej u Primitivemoon

Mam nadzieję że Gosia mi wybaczy spóźnienie. Moja 1,5 roczna córka cały czerwiec ząbkowała... do tej pory miała jedynie 6 ząbków a tu nagle bummmm i kumulacja do takiego stopnia że w tej chwili ma prawie wszystkie. Marudzenie w dzień, marudzenie i płacz w nocy i cała masa tego wszystkiego co towarzyszy ząbkowaniu. Ostatecznie cały czas mi się wydawało że mam jeszcze chwilę czasu i że jeszcze czerwiec trwa. Jakie było moje zdziwienie jak zwróciłam dziś uwagę na datę.
No więc nie przedłużając oto ona, kurka spóźnialska



        I tradycyjnie banerek


5 komentarzy:

  1. Oczywiście, że wybacze. Rodzina jest najważniejsza, zabawa potem :) tylko tak jak teraz proszę o informacje o tym ,że post jest spóźniony bym mogła go dodać do czerwcowe galerii. Kurka jest urocza i zaraz ją porywam. Życzę zdrowia córeczce oby ząbki już nie sprawiały problemów :) całusy dla niej i dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to koko ;) bardzo uroczy hafcik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kurka :-) Córcia ważniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska kurka...bardzo mi się ten hafcik podoba:)
    Te schematy są naprawdę śliczne i w formie oststecznej
    tworzą śliczną ozdobę.
    Mam nadzieję,że u Was z ząbkami już lepiej..na szczęście taki stan nie trwa długo :)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...