środa, 29 kwietnia 2020

6. Choinka 2020 - Kwiecień

Mamy kwiecień czyli kolejny miesiąc zabawy choinkowej u Kasi
W tym miesiącu postanowiłam troszkę odpocząć od plastikowej kanwy.
Jakiś miesiąc temu dotarł do mnie zestaw zamówiony na AliExpress. Dłuższy już czas przymierzałam się do niego, jednak zestaw kosztował 20 kilka złotych a wysyłka dużo, dużo więcej. Cierpliwie czekałam i oto pewnego dnia trafiłam na darmową wysyłkę.
Gdy w końcu zamówienie doszło to cieszyłam się jak dziecko które czeka na upragniony prezent pod choinką.
W zestawie -  kanwa z nadrukiem + 2 igły + wzór graficzny + mulina.
Mulina to chińskie odpowiedniki DMC ale o dziwo haftowało mi się lepiej niż oryginalną DMC. Wam też ta oryginalna się tak plącze ?
Na kanwie z gotowym nadrukiem ostatni raz haftowałam jak byłam dzieckiem i dopiero uczyłam się tej techniki. Muszę jednak przyznać że czasami taka odskocznia jest bardzo potrzebna. Haftowało się świetnie. Jak zwykle najwięcej czasu pochłonęło wykończenie. Serio, te kontury mnie kiedyś nerwowo wykończą.
Zastanawiałam się jak wykończyć spód i boki kanwy żeby się nie strzępiło ale zdecydowałam że nie ma co się głowić tylko zrobiłam bardzo podobnie jak przedstawiało zdjęcie poglądowe na Ali.
Wreszcie wykorzystałam czerwony filc który chyba z 10 lat w szafce czekał na swój dzień.


















23 komentarze:

  1. Te zawieszki są urocze☺️
    Jesli chodzi o etykiety zobacz na moim blogu z lewej strony pod popularnymi postami znajdują się wlasnie etykiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Widziałam właśnie :) Z tym że ja z blogiem jestem jak dziecko które dopiero uczy się stawiać pierwsze kroki. Niby znalazłam to w ustawieniach, niby kliknęłam że mają być a dalej nie mam. Ogólnie od jakiegoś już czasu kombinuję jak zrobić żebym mogła wstawiać bannerki i aby było widać je z jednaj bądź z drugiej strony, albo najnowsze posty moich ulubionych blogów itp. Jak zaczynam kombinować to mi się cały układ sypie. Ja czasami to mam tak że trzeba mi tłumaczyć wręcz łopatologicznie

      Usuń
    2. Spokojnie każdy kiedyś zaczynał☺️ nie widzę Twojego maila bo bym wysłała zdjęcia jak sie to robi.Chwilowo nie mam za wiele czasu by Ci wszystko tłumaczyć, ale spokojnie napisz posta że zdjęciem pracy na zabawę a pewnego dnia uzupelnisz etykietą.Będę Ci podpowiadac co i jak jesli nadal nie bedziesz sobie radzić :)

      Usuń
  2. Widzę też że masz już 3 etykiety a więc jakoś sobie poradzilas☺️zobaczysz to nie takie straszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jakoś się udało. Rano jak dziecię położę na drzemkę to będę dodawać zdjęcia. Teraz już lecę spać bo mała pewnie po 5 rano powita dzień

      Usuń
  3. Rewelacyjne są te hafciki i super je wykonałaś. Piękne zawieszki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Ale cudne zawieszki. Gdybyś nie napisała, że są na kanwie drukowanej, to w ogóle bym nie pomyślała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obawiałam się trochę jak to wyjdzie ale chyba nie jest źle 😉

      Usuń
  5. te zawieszki to bajka! Ja już mam rozstrojenie nerwowe od stawiania kresek na jaju od Marii Brovko :D także tak, nie tylko ty cierpisz mękę dla efektu końcowego :D
    Paczki z Ali dochodzą? Dobrze wiedzieć, zaraz sb coś zamówię :)
    Do tej pory zamawiałam u nich jedynie tamborki, muliny chińskiej nie używałam ale mi się od DMC w rękach bardziej plącze Ariadna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊
      Ojjj dochodzą. Ostatnio zamówiłam 3 piękne zestawy i akurat kurierem przyszły. Czasem może trzeba dłużej poczekać ale przychodzą 😁

      Usuń
  6. Ale urocza banda świątecznych słodziaków! Zawieszki są super, mega kolorowe i ślicznie wykończone 😊
    A co do muliny z Ali..ja też haftuje muliną z Aliexpres i haftuje się idealnie:))) Jest tania i w niczym nie ustępuje DMC.
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 pierwszy raz haftowałam muliną z Ali i jestem pozytywnie zaskoczona

      Usuń
  7. Ale słodziaki, super wzorki, a każda jedna zawieszka urocza i taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać,że działasz w szalonym tempie...zastanawiam się czy Ty w ogóle kiedyś śpisz?;)
    W życiu bym nie powiedziała, że wszywałaś na mulinie z ali,
    czasem jej używam ale jakoś nie przepadam.
    Oryginalna DMC jest zdecydowanie bardziej gładka no i zauważyłam spore różnice w odcieniu.
    Oczywiście to nie zmienia fakty, że Twoje zawieszki są naprawdę przepiękne
    i wspaniale wykończone. Zakochałam się w tym zadziornym pingwinku ;)
    Uściski ślę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 😂 no sypiam sypiam. Nie za dużo ale jednak.
      A jeszcze stwierdziłam że warzywnik założę sobie na działce a tak chwast na chwaście więc od miesiąca chodzę i przekopuję i dopiero w 1/3 jestem 🤦🤦ale za to już coś tam rośnie 😁

      Usuń
  9. Rewelacyjne te zawieszki :-) Wcale nie widać, że to kanwa z nadrukiem :-)
    Efektowne i bardzo urocze :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca kolekcja! Napracowałaś się ale było warto 😊 Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem z nich dumna choć trochę pracy mnie kosztowały

      Usuń
  11. Śliczna kolekcja. Bardzo lubię takie wesołe świąteczne zawieszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zawieszki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...