wtorek, 31 maja 2022

36. Choinka 2022 - Maj

 Dzisiaj bardzo bardzo krótko. Maj zleciał nawet nie wiem kiedy. 2 prace skutecznie zajmowały większość mojego wolnego czasu. Tak to jest jak się pracuje i dodatkowo prowadzi firmę.

Ale od czerwca będzie już spokojniej, będzie pracownik więc powinno być więcej czasu na nitki. Choć z drugiej strony znalazłam osobistego dietetyka i trenera, choć w sumie powinnam napisać dietetyczkę i trenerkę. Zaczęła mnie katować treningami i dietą. Całe szczęście ta dieta to jak nie dieta - jedzenie proste i to co lubię a nie jakieś wynalazki. Kończy się uczyć się na dietetyka i można by rzec że jestem jej królikiem doświadczalnym. 75 kg żywej wagi więc ma pole do popisu a ja poza tym, że się brzydzę sportem to nie protestuję. No ale trenuję i się zastanawiam czy również nie pójść w kierunku dietetyki.

Póki co przedstawiam swoją majową propozycję. Z racji braku czasu tylko 2 sztuki.








4 komentarze:

  1. Super i filizanka i choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana to ja za Twoje wyczyny dietetyczno ćwiczebne...trzymam mocno kciuki!
    Pochwal się koniecznie rezultatami :)
    Hafty jak zawsze w Twoim wykonaniu perfekcyjne..
    bardzo mi się podobają:) Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności poczyniłaś! Super hafciki:)
    Pozdrawiam słonecznie i trzymam kciuki za treningi, życzę szybkich rezultatów!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są 🤩 trzymam za Ciebie kciuki. 🙂

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...