piątek, 31 grudnia 2021

31. Choinka 2021 - Grudzień

 Co tu dużo mówić. Grudzień za nami. Rok 2021 za nami. Ja klasycznie już spóźniona (mam nadzieję że Kasia wybaczy).

Ogólnie rzecz biorąc to mam już dość remontu, tego ciągłego bałaganu. Marzę już żeby nastał porządek.

Postanowienia na nowy rok to nauczyć się odpuszczać, nie spinać się no i mniej nerwów. Mijający rok był ciężki a grudzień raz za razem rzucał nam kłody pod nogi.

Teraz po powrocie do domu przedstawiam jeszcze moje grudniowe prace wraz z końcowym całorocznym podsumowaniem.







5 komentarzy:

  1. Jejku jaka cudna kolekcja 😁❤️ Wszystkiego dobrego w nowym roku 😄😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie choineczki śliczne.
    Więcej spokoju w 2022. Niech będzie dla Ciebie szczęśliwy, z mnóstwem tak pięknych prac, jak w tym podsumowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne choinki, zwłaszcza ta zakręcona

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny wynik hafciarski !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja, może dołączysz do zabawy, na pewno powstały by wspaniałe magnesiki😊

    OdpowiedzUsuń

43. Grudzień - Choinka 2022

Miałam wczoraj wrzucić posta ale nie udało się. Zatrułam się czymś i całą sobotę spędziłam w toalecie albo śpiąc. Dzisiaj dopiero jakoś doch...